Javni razpis za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja v MSP v obdobju 2019-2022 »E-
POSLOVANJE 2019-2022«
Namen projekta: Operacija po predmetnem javnem razpisu pomeni vzpostavitev ali nadgradnjo
elektronskega poslovanja v podjetju s pomočjo zunanjega izvajalca.
Cilji: pridobilo digitalizacijo in večjo internacionalizacijo poslovanje ter večjo mednarodno
konkurenčnost.
Trajanje: najkasneje do 31.avgusta 2019.
Skupna vrednost projekta: 52.704,00 EUR
Višina subvencije: 30.000,00 EUR
Več o projektih Evropskega sklada si lahko preberete na spletni strani www.eu-skladi.si
Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za
regionalni razvoj (ESRR). Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru »Operativnega programa za
izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »Dinamično in
konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«; prednostne naložbe: »Razvoj in izvajanje
novih poslovnih modelov za MSP, zlasti v zvezi z internacionalizacijo«; specifičnega cilja:
»Povečevanje mednarodne konkurenčnosti MSP«.
Vavčer za tržne raziskave tujih trgov
V podjetju se izvajaja projekt:
Ime projekta: »Vavčer za tržne raziskave tujih trgov«
Naziv vavčerja: Vavčer za tržne raziskave tujih trgov
Čas izvajanja storitve: Apr – Nov 2019
Znesek sofinanciranja: 5.000,00 €
Projekt - operacijo delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR). Več o projektih Evropskega sklada si lahko preberete na spletni strani www.eu-skladi.si
»Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj«
PRODUKTI
SIEL POŠTAR
Za enostavno obveščanje po elektronskih kanalih
Kontakti
Poljuben nabor atributov kontakta : ime, priimek, email, mesto, letnica rojstva, podjetje, panoga, datum registracije, itd.
Kreiranje poljubnih množic prejemnikov glede na atribute, katere shranjujete v skupine prejemnikov. Primeri skupin prejemnikov: vsi registrirani v zadnjem tednu; vsi ki delujejo v IT panogi; vsi iz Celja in Ljubljane; vsi moški starejši od 35 let; itd.
Samodejno posodabljanje skupin prejemnikov z novimi kontakti. V praksi to pomeni, da ko v bazo prejemnikov dodaste nov kontakt, ki ustreza parametrom skupine, ga sistem samodejno doda v to skupino.
Dodajanje novih kontaktov v bazo:
ročni vnos
uvoz iz datoteke (XML & CSV)
sinhronizacija z obstoječo bazo kontaktov (npr.: CRM)
prijava preko vtičnika na spletni strani (vtičnik se oblikovno prilagodi vaši spletni strani)
Pametna odjava - vsak sporočilo vsebuje personalizirano povezavo za odjavo. Povezava vsebuje enoličen parameter, preko katerega sistem prepozna za katerega prejemnika gre in ga odjavi od prejemanja sporočil.
Iskanje po bazi kontaktov je enostavno in uporabniku prijazno, ter omogoča iskanje glede na vse atribute kontakta. Dobljeno podmnožico s klikom shranite kot novo skupino prejemnikov ali pa na nivoju posameznega kontakta odprete ekran za urejanje podatkov posameznega kontakta.
Kreiranje sporočil
Podpora za poljubno število različnih oblikovnih ali vsebinskih predlog sporočil. Oblikovno predlogo vi sami dopolnite z vsebino (teksti, slike, povezave, itd.), ko kreirate elektronsko sporočilo. Vsebinska predloga že vsebuje celotno sporočilo in jo samo pošljete izbrani skupini prejemnikov.
Predloge sporočil vam izdelamo po vaših oblikovnih smernicah in namestimo v sistem.
Vsako poslano sporočilo lahko uporabite kot predlogo in s tem prenesete obliko in vsebino sporočila.
Podpora za HTML kodo v sporočilu - v primeru, da imate elektronska sporočila že pripravljena v HTML obliki, lahko v sistem naložite HTML datoteko in sistem pripravi elektronsko sporčilo.
Definiranje poljubnega elektronskega naslova s katerega se elektronska sporočila pošljejo (npr.: no-reply@siel.si).
Definiranje datuma in časa, ko naj se pošiljanje začne.
Možnost testnega pošiljanja na poljubne elektronske naslove.
Predogled elektronskega sporočila vam omogoča, da preverite ali je oblika in vsebina sporočila ustrezna, predno ga pošljete izbranim prejemnikom.
Zgodovina vseh poslanih sporočil, vključno s podatki kdaj, komu vse, koliko je bilo dostavljenih, koliko je bilo odprtih, itd.
Pošiljanje sporočil
Sistem podpira dve vrsti pošiljanja sporočil: klasično in samodejno. Pri klasični obliki uporabnik sistema pripravi sporočilo in ga odda v pošiljanje. Pri samodejnem pošiljanju pa sistem sam, glede na neka dogovorjena pravila izvaja pošilajnja preddefiniranih sporočil (npr.: sistem iz vaše spletne strani enkrat dnevno pobere novice, jih sestavi v sporočilo in pošlje vsem kontaktom, ki imajo atribut “naročen na novice” enak “DA”).
Pravila prejemanja sporočil
Ker je koncept izbire prejemnikov zastavljen na različnih podmnožicah baze kontaktov, ki so med seboj presečne, ima sistem implementirana pravila, ki preprečujejo prekomerno pošiljanje sporočil. Sistem ima implementirano globalno pravilo, ki omejuje koliko sporočil lahko posamezen kontakt prejme v določenem obdobju (npr.: eno sporočilo na dan). Ostala pravila pa definirate vi in lahko vsebujejo poljubno logiko, ki bazira na podatkih s katermi razpolagamo v sistemu.
V primeru, da gre za izredno sporočilo, lahko s klikom določite, katera pravila se ignorirajo in s tem dosežete da vsi kontakti dobijo sporočilo.
Statistika pošiljanja sporočil
Prikazovanje statusa pošiljanja v realnem času. Na nivoju posameznega sporočila vidite:
čas in datum začetka in konca pošiljanja sporočila,
koliko mailov je že bilo poslanih,
koliko je vseh kontaktov, ki bodo sporočilo prejeli,
koliko prejemnikov je sporočilo že odprlo.
Prikaz statistike kliknjenih povezav v posameznem sporočilu. Sistem samodejno zazna vse povezave v vaše sporočilu, za katere vam v realnem času prikazuje koliko prejemnikov sporočila je kliknilo na posamezno povezavo.
Kapacitete sistema
Zadnje izmerjene zmožnosti sistema so dosegale številko 40.000 poslanih sporočil v 120 minutah, drugače povedano več kot 5 sporočil na sekundo.
Sistem je zasnovan tako, da velike pakete prejemnikov razbije v manjše podskupine, katere se razdelijo med večje število odhodnih strežnikov, ki poskrbijo da se veliki paketi v najmanjšem možnem času dostavijo vseh prejemnikom.
Namembnost
SIEL Poštar je sodobna aplikacija za enostavno obveščanje po elektronskih kanalih.
Poslovni model
Uporabniška licenca vezana na količino letno poslanih elektronskih sporočil.
Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Kaj so piškotki?
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.
Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).
2. Izkustveni piškotki
Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
3. Funkcionalni piškotki
Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
4. Oglasni ali ciljani piškotki
Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.
Nadzor piškotkov
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.
Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.